FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Koszt reklamy w Adwords dzielimy na dwa elementy.

Pierwszym z nich jest budżet reklamowy przeznaczony na kliknięcia w reklamy na stronach wyników wyszukiwania Google. Wysokość budżetu reklamowego zależy od branży, konkurencji, oraz od tego jak szeroko będziemy chcieli się reklamować. Można reklamować się na jedno słowo kluczowe a można też na tysiące, więc budżet określamy po rozmowie z klientem i zapoznaniu się ze statystykami poszczególnych słów kluczowych.

Drugi element to prowizja za przygotowanie, obsługę i optymalizację kampanii Google Adwords, innymi słowy wynagrodzenie za naszą pracę przy kampanii. Wysokość opłaty jest uzależniona od wielkości budżetu reklamowego. Im jest on większy, tym większą prowizję pobieramy ze względu na większą ilość pracy, jaką trzeba włożyć w kampanię. Wysokość prowizji określamy po ustaleniu budżetu reklamowego. Prowizja jest wyliczana według stałych progów kwotowych i procentowych.

Budżet reklamowy trzeba cyklicznie zasilać, zazwyczaj robi się to w okresach miesięcznych. Gdy przeznaczony budżet na reklamę zostanie „wyklikany” przez naszych potencjalnych klientów, trzeba go uzupełnić. Przy każdej wpłacie budżetu pobieramy prowizję zgodnie z progami budżetowymi.