Audyt Adwords

sprawdź skuteczność kampanii

Audyt konta AdwordsAudyt konta Adwords

---

Prowadzisz kampanię Adwords we własnym zakresie lub chciałbyś zweryfikować pracującą dla Ciebie agencje reklamową? Po dogłębnej analizie konta przygotujemy audyt Adwords czyli dokument zawierający opis aktualnego stanu kampanii i rozwiązania prowadzące do jej optymalizacji pod względem kosztów i efektywności. Wykonujemy również audyt Adwords w skróconej wersji za darmo.

Nasz audyt konta Adwords uwzględnia

  • ustawienia konta,
  • strukturę i budowę kampanii oraz grup reklam,
  • skuteczność kampanii i grup reklam,
  • dopasowanie, stan i skuteczność jednostek reklamowych,
  • rozszerzenia reklam,
  • dobór, dopasowanie, stan i skuteczność słów kluczowych,
  • wykluczenia słów kluczowych w kampaniach i grupach reklam,
  • dopasowanie, stan i skuteczność stron docelowych,
  • stawki za kliknięcie dla słów kluczowych
  • wyniki jakościowe dla reklam, słów kluczowych i stron docelowych,
  • jakość ruchu generowanego przez kampanię,
  • konwersje i konwersje wspomagane

Zawartość dokumentu

Audyt Adwords zawiera opis stanu wszystkich elementów opisanych powyżej oraz popełnione błędy w każdym z nich.

Opisana jest również analiza wszystkich zebranych do audytu danych zarówno z konta Google Adwords jak i z Google Analytics.

W ostatniej części audytu konta adwords przedstawione są kroki prowadzące do naprawy wszystkich błędnych elementów kampanii. Zawieramy również konkretne wskazówki mające na celu poprawienie wyników jakości dla wszystkich 3 składowych Quality Score, które powinny w dłuższej perspektywie wygenerować oszczędności i zwiększyć skuteczność kampanii.

Efekty naszych audytów Adwords

  • większa ilość konwersji,
  • zmniejszenie kosztu konwersji,
  • wyższy CTR reklam,
  • wyższe wyniki jakości,
  • zmniejszenie stawek średniego CPC,
  • wykluczenie większości potencjalnych, nietrafnych kliknięć,
  • większa ilość wejść na stronę bez podnoszenia budżetu,
  • słowa kluczowe generujące ruch wysokiej jakości,
  • zmniejszenie współczynnika odrzuceń,
  • przejrzysta struktura kampanii,
  • łatwość dalszej rozbudowy kampanii